Tiedotekirje 29.2.2024

5.2.2024

ALKUKEVÄÄN TIEDOTE 29.2.2024

Moi kaikki!

1.   Sisäharjoitukset jatkuvat, kunnes päästään ulos. Valmentajat ilmoittavat muutoksista.

2.   Seuran hankkimat passit ja vakuutukset laskutetaan maaliskuun alussa. Viimeisellä sivulla vakuutustodistus, joka pyydetään toimittamaan valmentajille itse hankituista pelaajien vakuutuksista.

Vakuutuksen tuotekoodiPelipassi
V20 a
V20 b
42150192

3.   Tänä vuonna ei uusita kaikkien peliasuja. Tapana ollut, että aina 2 vuoden välein. Toki uusille pelaajille sekä tarvittaessa vanhoillekin. Piirisarjassa pelaavilla asuun kuuluu 2 pelipaitaa, shortsit ja sukat. Hinta 120 euroa.

Riihimäen kesäsarjassa pelaavien sinisten ja valkoisten asuhankintaa ei olla vielä päätetty. Tähän asti menty kesän jalkapallokoulun ja edellisen vuoden kerhon paidoilla. Sinisten ja valkoisten joukkueet voivat itse miettiä, että miten jatkavat. Asu, johon kuuluu 1 paita, shortsit ja sukat, hinta 75 euroa.

Tarkempaa erittelyä seuran kotisivuilla kohdassa maksut. Ovat vuodelta 2023. Vahvistetaan lopullisesti vuosikokouksessa maaliskuun lopulla. Hallitus ehdottanut, että peliasujen hintoja ei nostettaisi.

Uusien peliasujen sovitukset ja tilaukset maaliskuun puolen välin tienoilla, tarkennamme.

Muiden asujen hinnat tarkistetaan ja tarjolle tuontia myös mietitään (treeniasut, tuulitakit??)

4.   Vuosikokous tulossa, ti 19.3.2024 klo 18.00 Launosten koulun ruokalassa. Kutsumme ja kannustamme tulemaan mukaan miettimään, suunnittelemaan ja päättämään yhteisisiä asioita! Sääntömääräinen kokous. Tervetuloa!

5.   Digi-innokkaan haku: Löytyisikö seuran väestä henkilöä, joka pitäisi ajan tasalla seuran kotisivuja ja olisi muutenkin hallinnon apuna tietoteknisissä asioissa. Vastineeksi pelaajamaksu olisi yhden pelaajan osalta 0 euroa. Passi ja vakuutus tulisi kuitenkin suorittaa.

6.   Mahdollisuus hakea avustusta seuran pelaajamaksuun. Etelä-Hämeen Osuuspankki on myöntänyt seuralle 500 euroa. Voi hakea lähettämällä puheenjohtajalle sähköpostin.

Toivotamme mukavaa kevättä 2024!

Terveisin hallitus ja valmentajat

TODISTUS

Vakuutan että alla olevalla pelaajalla on voimassa oleva tapaturmavakuutus, joka korvaa jalkapallon ja futsalin kilpailutoiminnan, harjoittelutoiminnan ja niihin liittyvien matkojen yhteydessä sattuneet tapaturmat kotimaassa ja ulkomailla pelipassin voimassaoloajan 1.1.– 31.12. välisenä aikana.

VAKUUTETUN TIEDOT

PELAAJAN NIMI

KATUOSOITE

POSTINUMERO JA -TOIMIPAIKKA